CPLD

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Březen 5 19:49:50 CET 2008

Nic nebrani pouziti druheho procesoru ktery bude obstaravat periferni
funkce. Klidne to muze jit o nejaky jiny (levnejsi) typ, ale obvykle je
nejlepsi mit na desce stejnou platformu, at se v tom clovek neztraci a
navic pouziva vic stejnych soucastek - levnejsi nakup. Nepremlouvam k
jinemu reseni, jen mi to prijde rozumnejsi. Spousta lidi si mysli ze
hradlova pole obecne je spasa na kde co, ale casto to neni pravda - viz
vlakno o pouziti DSP vs. FPGA.

Tosa