Kovove outdoor krabičky

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Březen 5 07:43:51 CET 2008

Odkazy su to velmi poucne, ale z hladiska vf- nemaju, aspon podla obrazkov v
katalogu, dobre riesene EMC, takze na vasu vf-aplikaciu asi nebudu vhodne.
Tie ktore som spominal ja, maju riesene uplne vsetko aj z hladiska vf aj
EMC. Skuste sa naozaj popytat po krabiciach, do ktorych sa montuju outdoor
sirokopasmove zosilovace kablovej TV. Az ked ich nezozeniete skuste tie, na
ktore tu boli dane linky. Okrem toho, ja by som skor hladal skrinky medene,
pretoze hlinikove lahsie oxiduju a menia kontaktny prechodovy odpor, takze
vf vlastnosti sa casom budu menit...

A.