Hyperterminal

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Březen 5 07:28:32 CET 2008

Ja viem, ale aspon to pomoze na zaciatok odstranit tie chyby, ktore kolega
spominal. Nema tam totiz pravdepodobne sychronizaciu v tom terminaly na PC,
alebo mu to ignoruje UART chybove hlasky... Preto sa mu A zobrazi ako P.

Ta pauza, motorola mala flag na vyslanie break znaku, ktory spolahlivo
inicializoval komunikaciu aj s PC, myslim, ze to bol znak 0x00, ale uz si to
nepamatam. Inak ja by som volil pre zaciatok pauzu 1 znak vratane start +
stop bitov. Ked bude toto vyriesene, riesil by som, ako to zrychlit.

A.