Tisk z Eagle pres PostScript/PDF

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Březen 4 23:02:02 CET 2008

Diky vsem za rady.
S Drill-aid to po uprave vystupniho PostScriptu jede suprove.
Neni mi jen jasne, jak to mel namyslene autor toho Drill-aid.
Zkousel jsem najit nekde poradi, ve kterem by se mely vrstvy
zpracovavat, ale zatim jsem nenasel.
Kazdopadne je to s malym rucnim zasahem prudce pouzitelne.

Pri tisku PS pres GhostScript to jede dobre, tj. neni tam ten
problem s rozlisenim jako u prevodu pres PS -> PDF.
Takze chyba je asi v tiskovem vystupu z Adobe Readeru,
protoze v nem je to jeste dobre.

Takze super, diky.
rollfree

P.S. Po dopsani prispevku vidim, ze se pan Sinko fest pochlapil
a udelal prevodnik !
Takze ted uz je to dokonale.  :-)))

******************************

Ha! Teraz som sa s tym tiez boril. Prisiel som na hadrcore riesenie...
Problem je len s poradim vykreslovania. Otvorte si vygenerovany PS v
oblubenom (:-)) txt editore. Velku cast suboru tvoria data za
vykreslovacimi funkciami. Zoberte vsetky riadky s 'c' na konci a
presunte ich za ostatne data.

Jedna sa o taketo riadky:

779552 224716 3280 3560 c
779552 199316 3280 3560 c