Tisk z Eagle pres PostScript/PDF

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Březen 4 21:52:06 CET 2008

Ha! Teraz som sa s tym tiez boril. Prisiel som na hadrcore riesenie...
Problem je len s poradim vykreslovania. Otvorte si vygenerovany PS v
oblubenom (:-)) txt editore. Velku cast suboru tvoria data za
vykreslovacimi funkciami. Zoberte vsetky riadky s 'c' na konci a
presunte ich za ostatne data.

Jedna sa o taketo riadky:

779552 224716 3280 3560 c
779552 199316 3280 3560 c