Tisk z Eagle pres PostScript/PDF

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Březen 4 21:05:52 CET 2008

A muzu se zeptat, jak to pak tisknete ?
To s tim Drill-aid je skvela metoda. Ale nedari se mi to vytisknout.
Kdyz dam tisknout jen ty clonky (vrstvu 116), tak je to v poradku.
Ale kdyz to tisknu soucasne o statnimi vrstvami (Bottom, Pads,
Via, Dimension), tak se ty clonky neprojevi.
Kdyz dam tisk s nevyplnenymi pady, jsou tam porad diry 0.8mm.
Kdyz dam vyplnit pady, tak je to plne.
Tisknu to do PostScriptu.
Jak to prosim pouzivate Vy ?

Diky.
rollfree

Plošáky z Eagle tisknu napřímo takže s tímhle neporadím.
Na vedení vrtáku je tam ULP program s názvem Drillaid - do všech otvorů umístí "clonky" s definovaným otvorem - je možné ho změnit na začátku. Já používám 0,4mm. Clonky jsou ve vrstvě 116 - vytvoří se tím programem.

L. Kručinský