Prvni trosku problem - zkontrolujte si to Re: OT: mBank

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Březen 4 20:16:02 CET 2008

Nepisete, jak dlouho po vyberu se nezobrazil.

Vyber z bankomatu (obecne platby kartou) se zauctuji se zpozdenim i
nekolik dni. Nejdrive se objevi v nezauctovanych platbach a v tzv.
disponibilnim zustatku. Az pozdeni v historii a zustatku beznem.

Uz jsem s mBank kartou zkusil vsechno (platby v obchode, bankomat, web)
a bylo zauctovano pokazde korektne.

Zdenek