Prvni trosku problem - zkontrolujte si to Re: OT: mBank

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel@primaska.cz
Úterý Březen 4 18:45:43 CET 2008

Ja mam vybery z bankomatu normalne ve vypisech a v historii uctu a urcite je to tak od zacatku (12/2007), protoze jinak bych si toho pri tech financich co jsem tam protocil (par tisic) okamzite vsimnul.
PK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Tuesday, March 04, 2008 6:27 PM
To: HW-news
Subject: Prvni trosku problem - zkontrolujte si to Re: OT: mBank

Zjistil jsem jednu dosti neprijemnou a dle meho uplne blbou vec.

Vyber z bankomatu se nezobrazuje v transakcni historii uctu a tudiz se neodepise ani ze zustatkove castky.

Vcera jsem jim psal a napsali mi ze ten vyber vidim v historii konkretni karty. Coz je sice hezke ale vypis je uplne mimo. Takhle se mi muze stat, ze na konci roku muzu mit na ucte 100.000Kc a pritom tam nebude vubec nic.

Eeee ted jsem to kontroloval a uz to asi opravili. Ted to tam uz vidim.
Nicmene na mesicnim vypisu co prisel dnes mailem je to jeste spatne.

Radek Vicek
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice