Kamery pod Linuxem Re: OT: Licence Win XP pro web server?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Březen 3 17:58:11 CET 2008

To neni problem grafiky, ale ovladace pro kameru.

Sice kameru pod linuxem nainstaluji a doma chodi OK, ale nedejboze ze ji
otocim ven z okna. Expozicni rozsah je naprosto zoufalej - mel jsem ji
schvalne namirenou celej den z okna a delal snimky po minute. Od 18h
vecer do 7h rano je snimek cernej obdelnik, od 7h do 8h a od 17h do 18h
je tam nejaky dosti zrnity obraz. A od 8h do 17h je misto snimku bilej
obdelnik.

Zkousel jsem kamery, ktere jsou podporovane v linuxu (prevazen ty
mizerne starsi typy) tak i nove, ktere chodi jak kdy. Bud to nejde vubec
nebo tak jak jsem popsal.

Radek Vicek