OT: Licence Win XP pro web server?

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pondělí Březen 3 17:24:49 CET 2008

Dost často bývá problém s Overlay vrstvou a to nejen pod Linuchem. Nvidia se k Lin staví dost rezervovaně, zatím:-) ale AMD už cosi podnikla. Pokud se podaří nainstalovat do Linuchu dobré ovladače grafiky nejlépe samozřejmě od AMD(pokud to HW umožňuje:), pak nejen že se tím vyřeší některéí problémy, ale i kvalita obrazu je někde jinde.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 03, 2008 5:03 PM
Subject: Re: OT: Licence Win XP pro web server?

> Puvodni zadani mate v predmetu mailu.
> Radek Vicek

Zdravím,
  problém je v tom, že prostě pro Linux je potřeba napřed dát pozor, co
použít za hardware. Můj kolega provozuje doma takřka profesionální dohledový
systém, má několik kamer a detekci pohybu pomocí programu ZoneAlarm (normálně
si do obrázku z kamery vyznačíte, kde to má detekovat pohyb a kde ne). Ty
kamery poskytují velmi dobrý obraz. Samozřejmě vzdálený dohled přes web včetně
prohlížení archivu. Velmi nás občas baví, když takhle vedle otevřeného projektu
má tuhle obrazovku a zničeho nic chňapne telefon a zavolá: "Ženo, kam kráčíš ?
A jakto, že jsi ještě nenakrmila psa ?"
  A nářky, že běžné kamery nechodí pod Linuxem, nepatří do této konfery, ale
výrobcům těch kamer...
    S pozdravem Pavel Troller