Zarivky

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 3 14:29:51 CET 2008

Ne vychazel jsem z toho, ze se zde psalo ze maji take jen 1900lm a pokud
ma neco odsviceno tak to klidne muze byt tech 1600lm - takze samozrejme
jsem to spocital tak aby to bylo videt.

Vzhledem k cene nove 40W zarivky nekde ve velkoobchodu je i ten cenovy
rozdil 22Kc nezanedbatelny. Navic nevim jaka bude v budoucnu dostupnost
tech tlustych zarivek, abyste pak neshanel nove predradniky.

Je to samozrejme Vase vec co si tam date.

Radek Vicek