Zarivky

aze azehw@volny.cz
Pondělí Březen 3 14:17:32 CET 2008

Hi, jednoduchy je za 334, dvojity za 356 :)))  a proc by mela mit jen 1600?
Aby Vam to hezky vyslo?
Myslim ze dal neni co resit, podle dodavatele to fungovat bude a za jak
dlouho trubice odejdou, je jejich vec. Nesviti se s tim nonstop.
AZE

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 03, 2008 2:04 PM
Subject: Re: Zarivky

Mozna ze kdyz to spocitate ze nakonec vyjde levnejsi je vymenit.

Stara zarivka bude mit treba 1600lm tedy dve budou mit to same jako
jedna nova s 3200lm a navic vam bude stacit jen jednoduchy predradnik
misto kupovani toho dvojiteho. Takze cena jednoducheho predradniku a
cena nove zarivky mozna vyjde prakticky na ty same penize.

Radek Vicek