Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Červen 29 23:46:08 CEST 2008

Ahoj Jiri,

trochu som premyslal, co Ti napisat...

Vite o co vsechno jsem uz v zivote prisel a to z valne vetsiny vlastni
blbosti, presneji spatnymi rozhodnutimi ? A byly to moje chyby, pred
kterymi mne neuchrani ani neprustrelna vesta. Co je proti tomu nejaka
kradez, kdy se alespon mate proc zlobit jeste na nekoho jineho nez sebe,
ackoli ho neznate ;). Clovek by se mel vyvarovat hlavne vlastnich chyb a
poucit se z nich, nedelat je znovu, protoze ty jsou nejhorsi.
----
Tak ja som si tie svoje chyby ci rozhodnutia tak trochu zrekapituloval.
Musim teda skonstatovat, ze takych tych relevantnych vlastnych blbych som
spravil tak tri. Z toho dve boli podla mna tak trochu "nanutene" ludmi a
spolocnostou, v ktorej som zil. Nuz poucil som sa... Dnes sa na podobne veci
uz zvysoka vykaslem, ale vtedy mi to prislo ako "nutna sebeobrana". Fakt
potom su tie, ked si naozaj poviem, ze som bol blazon, ked som sa
rozhodoval.

To ze mne nekdo vodkragluje na ulici, s tim nic neudelam a tak to neresim.
Jak
rika jeden kolaga elektronik k podobnym vecem: "Neres veci, ktere nejsi
schopen vyresit !". A ma pravdu, stoji to zbytecne usili a nebo trapeni
a vysledek to zadny nema. Jsme tady dost kratce na to, abychom si to
jeste kazili tim, ze budeme resit neresitelne.
----
Mas pravdu, no co robit v pripade, ked Ti druhi davaju najavo stale to iste,
a umyselne ti zneprijemnuju zivot?! Od isteho casu je to stale ta ista
komedia. Som teda naozaj zvedavy, ci sa na tom nieco v buducnosti zmeni.
Zial optimistom nie som. Obcas ma ale napada, ze by som mohol napriklad
konecne poriesit nejake svoje vlastne byvanie, no skonci to hlbokou
depresiou. Tak to uz naozaj neriesim.

No a pokud to reseni ma, nechte si treba udelat pancerove dvere, slusne
mrize na okna a co ja vim
co vsechno a i kdyz to nepomuze, muzete alespon zit s pocitem, ze jste
udelal vsechno, co bylo ve vasich silach ;).
----
No byt obchodnikom, tak z Teba by som mal naozaj radost. Ale inak vcelku ma
napadla taka zvlastna myslienka, ze reku co by som urobil s tym povestnym
jednym talentom? No asi by som nakrutil kreslenu parodiu o zivote potkanov.
Ako vies potkan je velmi inteligentne zviera a ma relativne vysoku
inteligenciu... V podstate mu ale ide len o to ako sa dobre nazrat,
skontrolovat, zmanipulovat a zbavit sa co najviac svojich konkurentov a tak
poskocit v potkanom spolocenskom rebricku o stupienok vyssie. A co vsetko su
schopne potkany ci potkani (teda naozaj neviem ci -y alebo -i) urobit s
potkanom, ktory akosi prirodzene nezapadol do tohto ich potkanieho sveta.

A.

--
Jiri Bezstarosti