Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červen 25 01:21:37 CEST 2008

Vite o co vsechno jsem uz v zivote prisel a to z valne vetsiny vlastni
blbosti, presneji spatnymi rozhodnutimi ? A byly to moje chyby, pred
kterymi mne neuchrani ani neprustrelna vesta. Co je proti tomu nejaka
kradez, kdy se alespon mate proc zlobit jeste na nekoho jineho nez sebe,
ackoli ho neznate ;). Clovek by se mel vyvarovat hlavne vlastnich chyb a
poucit se z nich, nedelat je znovu, protoze ty jsou nejhorsi. To ze mne
nekdo vodkragluje na ulici, s tim nic neudelam a tak to neresim. Jak
rika jeden kolaga elektronik k podobnym vecem: "Neres veci, ktere nejsi
schopen vyresit !". A ma pravdu, stoji to zbytecne usili a nebo trapeni
a vysledek to zadny nema. Jsme tady dost kratce na to, abychom si to
jeste kazili tim, ze budeme resit neresitelne. No a pokud to reseni ma,
nechte si treba udelat pancerove dvere, slusne mrize na okna a co ja vim
co vsechno a i kdyz to nepomuze, muzete alespon zit s pocitem, ze jste
udelal vsechno, co bylo ve vasich silach ;).

--
Jiri Bezstarosti