Re: OT: Krabice na lampách v Praze

Petr Dlabal dlabal@gmail.com
Neděle Červen 29 16:49:20 CEST 2008

Moc se mi nezda ze by to bylo usekove mereni rychlosti. Jednak to nema
zadne senzory, okenko na kameru nebo cokoliv. A jednak to je treba i
na dost zapadlem miste kde skoro nikdo nejezdi. Zde jsou fotky,
bohuzel nemam slusny digital aby sli precist stitky na krabicich a
dalekohled jsem si zapomel, nicmene na te horni krabici jsem
identifikoval logo CISCO SYSTEMS.

http://img339.imageshack.us/my.php?image=img3486to2.jpg
http://img362.imageshack.us/my.php?image=img3487vj3.jpg
http://img517.imageshack.us/my.php?image=img3488ii6.jpg