nabidka prace pro programatora eletrotechnika

Petr kout ptaczisko@klikni.cz
Pátek Červen 27 13:34:45 CEST 2008

Dobry den,
predavam pozadavek, ktery zni takto:
schanime cloveka/firmu, ktera dokaze vyrobit zarizení, ktere obsahuje GPS,
GSM a fukci zablokování vozidla.
zarizeni ma mit 100m okruh ve kterem se muze auto pohybovat po zamceni
(takto zni zadani)
pokud zarizeni prekona tento okruh, ma dojit k zablokovani vozidla.

je potreba, kdyz dojde k odcizeni auta (zlodej si nejak poradil i napr. se
zablokovanym cerpadlem), aby majiteli prisla sms s nazvem ulice, kde se auto
prave nachazi, - zarizení je urceno pro vychodni trh - Rusko - pry tam maji
GSM operatora, ktery ma fci vyhledani druheho telefonu s presnosti na par
metru pres SMS poslanou z tzv.rodicovskeho telefonu, kde jim prijde sms, v
ktere ulici se ditko prave nachazi.

takto jsem slysel a predavam nabidku Vam

prosim sve nabidky a upresnujici dotazy posilejte soukrome na:
murphy256@seznam.cz<http://email.seznam.cz/newMessageScreen?sessionId=&to=mailto:murphy256@seznam.cz>

dekuji

Petr Kout