OT: barva soustruznickeho noze tvrdokovovym platkem

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Červen 27 14:13:48 CEST 2008

To jsou povlaky na karbidu, zlaty je nitrid titanu apod. Jestli jsem
to dobre pochopil tak tohle je barevny kod materialu (nater nebo
barevna tecka) pro ktery je nuz urcen. Byvalo to tak, ze zelena =
mosaz a hlinik, stribrna = vysokopevnostni a kalena ocel, hneda =
slitiny Ni a Ti. Ale asi jde o jeste jiny barevny kod, protoze tohle
nezni moc pravdepodobne.

Ales Prochaska