OT: barva soustruznickeho noze tvrdokovovym platkem

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Červen 27 12:15:30 CEST 2008

Zcela náhodou jsem právě narazil na tohle
http://www.emugefranken.cz/soubory/13cz.pdf a tam se na straně 61 praví:
Univerzální povlak T 13 -- (zlatá barva)
Vysoce výkonný povlak A 13 -- (barva modročerná)
a pak je to tam ještě rozvedeno. Třeba je to to co hledáte.

OH