Kontrola poctu kusu - firmware

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Červen 26 18:33:16 CEST 2008

Zdravim
Tak scela bezpecne by asi bylo dany program zasifrovat a do MCU FLASH
pak nahravat klic, ale nevim nevim, jestli se oplati si s tim hrat
(ani jestli je to vubec realizovatelne). Jakakoliv jina varianta je
asi rozlomitelna, protoze uzivatel ma k dispozici Vas kod.
Nabizi se take otazka, jestli Vam aktivacni kod staci jeden pro
vsechny MCU nebo jestli chcete ruzne.. (utocnik si koupi dve zarizeni.
Jedno aktivuje legalne a zaznamenava si veskery provoz, druhe se
pokousi aktivovat pomoci zaznamenaneho provozu)?
Otazkou take je, proc tuto ochranu chcete instalovat. Kolik usetri
utocnik tim, ze si to crackne misto aby se obratil na Vas?

Honza