Nedavna diskuze k plagiatorstvi HW

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 24 14:02:50 CEST 2008

Presne tak, ale u zminene prace by vubec nemelo byt tezke prokazat, ze
kdy je ;).

Ono to ma jeste jednu rovinu a prejte si, aby Vas drzitel patentu
napadnul. Kdyz to totiz udela a navrhne k tomu predbezne opatreni, takze
Vam treba soudne zastavi vyrobu ci postup nejakych praci, pekne si
lehnete, nedelate nic a v klidu cekate, jak Vam naskakuji penize stejne,
jako byste makal. Skodu zpusobenou predbeznym opatrenim totiz komplet
zaplati, pokud se Vam podari prokazat, ze jste s tim prisel driv a nejak
to publikoval. A to je take duvod, proc takovy drzitel patentu se do
vetsi organizace ci podniku nebude navazet, protoze v pripade nezdaru by
spachal financni sebevrazdu - pokud to neni superhazarder.

Ovsem nejsem pravnik, jsou to jen me vyvody z minulosti, jen jsem s
temito vecmi mel kdysi co do cineni a jak je to jinde nez v CZ, zadnou
zkusenost nemam.

--
Jiri Bezstarosti