Výstup VGA nefunguje s projektorem

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Červen 24 12:23:44 CEST 2008

> Mám tady takovou záhadu. Kolegovi na  NB (Acer Extensa 5620)
> nespolupracuje VGA výstup s projektorem BENQ.
>
> Když na výstup připojím normální LCD monitor tak je všechno OK.
>
> Nepotkal jste se s tím někdo, případně nevíte čím by to mohlo být a jak
> to odstranit?

Něco podobného se mi stalo s jedním monitorem. NB mi fungoval s kde čím
(různá LCD i CRT), kromě tohoto jednoho monitoru. Až jsem jednou -
víceméně náhodou - zjistil, že problém je v nastavení polarity
synchronizačních impulsů - když jsem to nastavení změnil, bylo to OK.
Všem ostatním to bylo jedno, jen tenhle monitor byl na to háklivý. Takže
zkuste mrknout na tohle, třeba by to mohla být příčina.

Lukáš Grepl