RE: Výstup VGA nefunguje s projektorem

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Červen 24 08:32:43 CEST 2008

Tipoval bych, že notebook pouští do projektoru vyšší rozlišení než zvládá.
Většina notebooků si rozlišení přepne sama, ale u bazmeků od Aceru jsem se
setkal s nejedním problémem. Předpokládám, že všechny režimy (ntb, ntb+prj,
prj) jste zkoušeli procvakat, taky je nutností doinstalovat ovládácí
software na tlačítka, jinak to moc nefunguje...