Jazyk "C" pro AVRka

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červen 24 01:31:55 CEST 2008

>Otazka na Teba, preco si nadaval na zlu dokumentaciu WinAVR, a rovno nedal linky na kupu kitov?

Lebo nadavat je jednoduchsie. Preco by som prave ja mal byt dokonaly?

>Akoze Jano prepac, ale obcas mas velmi protirecive (sam voci sebe) nazory.

Hej, to je fakt.

Ono ani tie komercne kity velakrat za nic nestoja a clovek sa s nimi nadrie kym rozchodi ten "kickstart" priklad, ktory mal ist hned na zaciatku (nehovorim, ze je to pripad AVR kitov; s tymi mam nulovu skusenost). Najhorsi z toho co som skusal bol kit nemenovanej firmy, kde nefungovalo NIC, slovom: NIC, z toho, co bolo dodane v krabici, a rozchodit to znamenalo okrem ineho stiahnut si "nejaky" Linux; novu verziu vyvojoveho prostredia a dva service packy, kazdy z nich vacsi nez povodny balik; a niekolko magickych suborov roztrusenych po internete - spolu so samostudiom na roznych pochybnych forach a s guglenim to znamenalo dva-tri GB dat hore-dole.

Mal som pocit (ale neskumal som blizsie nez zbezne), ze to co Kosta zacal splietat na mcu.cz (Arduino?) malo smerovat prave k niecomu lahsie stravitelnemu, ale na moj vkus to bolo tiez trocha prehnane.

wek

PS. Sasa, predpokladam, ze uz mate k tym AVR nejaky hardware - neviem co ste k tomu Bascomu pouzivali - mozete ho prosim popisat, nech mame zase chvilu o com kecat?