Jazyk "C" pro AVRka

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červen 24 01:04:39 CEST 2008

Ak by sme zili v idealnom svete s idealnym mnozstvom penazi, tak samozrejme mas pravdu.

Sasina otazka mi nepripadala tak, ze "mam plno penazi, aky kit si mam kupit na rozblikanie LEDky a az potom ma mozno bude zaujimat, preco blika", ale kde si mam co stiahnut atd na porozumenie prace s C pre AVR...

V idealnom svete by som poradil:
http://www.atmel.com/dyn/products/tools_card.asp?tool_id=3353
http://www.atmel.com/dyn/products/tools_card.asp?tool_id=3891
atd atd

Otazka na Teba, preco si nadaval na zlu dokumentaciu WinAVR, a rovno nedal linky na kupu kitov?

Akoze Jano prepac, ale obcas mas velmi protirecive (sam voci sebe) nazory.

miro