OT: Volaní s U-FONem

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Pondělí Červen 23 10:10:12 CEST 2008

Tak nás navštívili dealeři U-FONU:

(volný přepis rozhovoru D = dealer)

D: Dobrý den, my jsme z telekomunikaci.

J: Dobrý den, z které firmy?

D: No z telekomunikací. Budou rušit linky a bude se přecházet na bezdrát. Vyměníme Vám tel. přístroj za bezdrátový

J: Můžete mi prosím říct ze které firmy jste? Já mám telefonní linku z O2, vy jste  od nich?

D: My nejsme od nich. O2 je zahraniční firma, je drahá.

J: Tak od které firmy jste?

D: Od telekomunikací. Budou se rušit pevné linky

J: A proč se budou rušit pevné linky, to je nutnost?

D: Je to zastaralé. Dostanete nový bezdrátový telefon

J: A co z toho budu mít?

D: Novou technologii a dostanete nový bezdrátový telefon

(poznámka: Až v tuto chvíli se mi podařilo nahlédnout do papírů které drželi v ruce a spatřit logo U-FON)

J: A jak je to s internetem?

D: No do počítače si pořídíte takovou klíčenku a budete to mít bezdrátově.

J: A jak to pojede rychle?

D: No rychle. Většinou to stačí.

J: A pojede mi to 4Mb.

D: No to asi ne. Takovou rychlost snad nepotřebujete

J: To je ale snad moje věc co potřebuji.

D: Tak si vezmete telefon od nás a internet si necháte původní.

J: Myslíte že to bude finančně pro mne výhodné

D: Určitě.

V tomto okamžiku jsem nevydržel a vyhodil je ode dveří.

Aleš