[OT] [mech-auta] Jak na zkousku vymezit vuli

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Červen 23 09:21:29 CEST 2008

No to galvanicke pokoveni me napadlo jako první, produkt od Konrada me
ovšem nijak nezaujal ;-)
Je jen otazka, jaky vhodny kov by byl pro vrstvu napr. 0.05mm? A ktery
se nanasi nejjednoduseji? A co treba med udela v hlinikovem pouzdre (je
to teda v oleji, tak snad nic???)
Jde mi o co nejrovnomernejsi vrstvu, aby se to pripadne dalo jen
rozlestit. Je to na prumeru 14mm asi 5mm dlouhy valecek. Na tvrdosti
nezalezi, delam to jen ze mi to neda spat, tak kdyz to vydrzi pul roku,
budu happy ;-) Docela pomohla I vymena oleje DextronII za DextronIII,
teplota selhani se zvysila, kdybych doplnil dalsi chladic, mozna by to
bylo uz OK. Je to nejaky hranicni stav.
U novejsich modelu se soudruzi v USA poucili a rozvadec uz delaji
ocelovy (napr. 4L30 v Omeze - tam mi ale prevodovku zase opustil nejaky
plastovy krouzek, nejak prebyval v oleji pri vymene, uz jsem jej
lokalizoval, zrovna zjistuju jakou sadu sehnat :-) Ty materialy v GM
prevodovkach me neprestavaji udivovat, aby to melo nejakou zivotnost,
musi se asi pulka dilu nahradit neorigo vylepsenymi, nahradni dil se
dela I kovovy (je to IMHO axialni lozisko pro velmi male tlaky, vypada
to jak bakelit s kovovymi pilinami...))