[OT] [mech-auta] Jak na zkousku vymezit vuli

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Červen 22 23:57:11 CEST 2008

Máte nekolik (bezne dostupných) moznosti: nejjednodussi je pouzít nejakou
sadu pro chemické pokovování, neco takového:
http://www.e-conrad.cz/sada-prislusenstvi-pro-galvanicke-pokovovani+dp76053/
.
Dalsí mozností je najít nekde poblíz bydliste galvanovnu a tretí moznost je
zárové nanesení kovové vrstvy. Na to bych se zeptal v místním zámecnictví,
pokud delají ocelové konstrukce, nebo tam kde otryskávají. Vetsinou delají i
nanásení kovu plamenem. Pokud si pamatuji, tak tady v Brne delali neco
takového na Hádech. Meli tam otryskávání a pak plamenem nanáseli treba
hliník na výfuky atd.
Ten tvrdochrom by nebyl spatný, ale cena uz bude vysoká (opracování,
pomedení, chromování, opracování). Necháváme tak obcas delat hrídele napr
dmychadel, ale tam nejakých deset tisíc nehraje roli, kdyz to zachrání
statisíce.
Vladimír