OT Prekvapeni s DMC-FZ18:-)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Červen 22 01:40:07 CEST 2008

Je to parada, co dnes ide odfotit "beznymi" prostriedkami.
Mesiac v podobnej kvalite mam cca z pred 15r odfoteny na kinofilm. Tiez mam serial skvrn slnecneho maximma roku 1991. Mam odfotenu aj totalitu zatmenia Slnka 11.8.99; predchod Venuse popred Slnko 8.6.2004.
Jupiter sa mi s mesiacmi nikdy nepodaril. Vlastnym okom cez dalekohlad to poznam, podobne Saturn s prstencom a Titanom, Venusu vo fazach, dvojhviezdy cca do 3" apod...
No asi po peknych par rokoch oprasim vedomosti, poobzeram sa po dostupnej technike a nieco vymyslim :-)

Nieco malo zo spomenuteho (scanovane z kinofilmu):
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/foto/astro/

miro