OT Prekvapeni s DMC-FZ18:-)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Červen 22 00:43:48 CEST 2008

Měsíc mám téměř stejně velkej, ale rozmazanější. Ovšem bylo to z ruky a s
automatickým ostřením.

PH

From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>

Tak jsem se dnes kouknul kde co vychazi a vzhledem k tomu, ze Mesic i
Jupiter pekne za sebou na vychode kam mame okna tak jsem jen postavil
stativ a otevrel okno.

Myslim, ze to dopadlo vic nez dobre: http://www.cncnet.info/galery/astro/

Vsechno je to s povypinanymi korekcemi takze fotak neodsumoval a ani
nijak nedoostroval. Objektiv byl Sigma 70-300/4-5.6 APO Macro vzhledem
ke crop faktoru byl ekvivalent kinofilmu 450mm.

Ten Jupiter je focenej jedno s prepalem kvuli vytazeni mesicu a podruhe
naopak silne podexponovanej - je tam krasne videt jak je vrsek modrej a
spodek cervenej. ;-)