avr - je nejaky dovod prepisovat EEPROM ked nejde o zmenu?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Červen 21 00:01:01 CEST 2008

Dakujem, je to zaujimavy pohlad.

Hmmmm, toto vsetko sice je/moze byt pravda, ale to vsetko musi byt hrozne zavisle na technologii a geometrii celej EEPROM, takze bez vyjadrenia vyrobcu su to vlastne len dohady.
Ak to cislo uvedene v datasheete (100k ak si dobre pamatam) zahrna aj tento jav, tak je to vlastne v poriadku (na moje ucely mi staci tak do 100 zapisov; ide o konfiguracne data ktore sa nahravaju ako vacsi celok naraz, ale nerad zbytocne nechavam uzivatela cakat pred nejakym debilnym taskbarom, ak to kvoli prepisaniu par len bytov z celeho toho konfiguracneho balika nie je nutne).

Z hladiska kniznice by mozno mali teda byt dve verzie rutin, to pokryva vsetky moznosti, uzivatel si moze potom vybrat ktoru za akych okolnosti pouzije...?

wek