avr - je nejaky dovod prepisovat EEPROM ked nejde o zmenu?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Červen 19 10:51:10 CEST 2008

Jano,

ved to je pat riadkov navyse aj s kontolou zapisu... Si to dopis a mas pokoj.

Inak zmysel to ma akurat vtedy, ak by si chcel setrit EEPROM alebo pocitat
zapisy do pamati.

A.