Vyvojova deska pro ARM

nesvacil@posys.eu nesvacil@posys.eu
Pátek Červen 20 15:03:06 CEST 2008

Pokud jde o AT91RM9200, tak obdivuji tento projekt pro bastlire
http://www.opencircuits.com/Linuxstamp na dvouvrstve DPS ... .

Jirka

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 20, 2008 2:54 PM
Subject: Re: Vyvojova deska pro ARM

Mimochodem jste zminoval i sitovku, na coz je AT91RM9200 pripraven
(MII/RMII), ma primo rozhranni pro SD a MMC karty, ma USB host a s
pouzitim SDRAM i jeho cache (2x 16kB) prijdou systemku k duhu. Co se
tyce site, mam par kousku DP83848 po ruce, stejne jako RJ-45 konektory s
integrovanym trafickem (pochopitelne se da obstarat vice kusu). Kdyz
navic budete mit moznost hned po postaveni na tom spustit cely Linux
(ale pochopitelne take nemusite, ale muzete), bude to hned radostnejsi
prace a nejaky vysledek je rovnou, kdyby se Vam pak treba z nejakeho
duvodu zasekla prace pri psani rovnou na zelezo.

--
Jiri Bezstarosti