Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 20 14:54:14 CEST 2008

Mimochodem jste zminoval i sitovku, na coz je AT91RM9200 pripraven
(MII/RMII), ma primo rozhranni pro SD a MMC karty, ma USB host a s
pouzitim SDRAM i jeho cache (2x 16kB) prijdou systemku k duhu. Co se
tyce site, mam par kousku DP83848 po ruce, stejne jako RJ-45 konektory s
integrovanym trafickem (pochopitelne se da obstarat vice kusu). Kdyz
navic budete mit moznost hned po postaveni na tom spustit cely Linux
(ale pochopitelne take nemusite, ale muzete), bude to hned radostnejsi
prace a nejaky vysledek je rovnou, kdyby se Vam pak treba z nejakeho
duvodu zasekla prace pri psani rovnou na zelezo.

--
Jiri Bezstarosti