Vyvojova deska pro ARM

nesvacil@posys.eu nesvacil@posys.eu
Čtvrtek Červen 19 20:49:16 CEST 2008

Jasne, ze ten 3" ci 5.7" stoji to co velky 19"-24". Otazka je, co se na ten
3"-6" vejde ? Zakazninci vidi, ze na velky LCD dostanou vice udaju a tak by
radsi ten velky LCD. Vyvoajri na PC vidi, ze mohou sve aplikace lehce
prenest. Jenze on taky velky LCD potrebuje vykon, ktery se neudela nejakou
slabou masinou s nizkoprikonovym/nizkovykonovym ARM/Mips.
Prijde mi, ze ten trh s tim malym LCD 3"-12" neni zas tak velky. Pote uz to
je o malych LCD do prenosnych zarizeni. I tady jsem se zkousel sehnat neco
standardniho, ale bez uspechu. Velke spolenosti maji zajem o velke odbery,
na druhou stranu LCD do mobilu jsou k sehnani pouze pro kusovku.

Jeste tady je jeden problem a to cim to ovladat. Pokud zvolim touch-panel,
tak musi byt kvalitni tj. tluste sklo ... jinak to zakznici rozbiji, teda
pokud nechci vyrabet nejakou cinu do hypermarketu.

Jedine co jsem rozumne sehnal je nejaka deska do routeru, da se sehnat i ve
velkem mnozsvi. K tomu pre seriak nejaka atmega + standardni jednobarevny
LCD 128x64. Rad bych neco barevneho, ale ... , jak jsem uvedl. Je to pouze
special info panel, ktery muzu lehce pres 8 bit sbernici ovladat. Jinak tam
strcim alix PC engine s VGA a priplacnu na monitor.

Klavesnice je dalsi vec. Divim se, ze se nevyrabi foliova klavesnice se
zastrcenim popisu klaves napr. 4x5 ci 4x4 matice. Vse se musi objednat,
specielne nechat vyrobit ... .

Jirka