Vyvojova deska pro ARM

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Čtvrtek Červen 19 15:08:50 CEST 2008

Nevim, jestli me nezacnete tlouct :-), ale co takhle CP/M a BASIC-80? Na
netu je vic projektu, sam jsem si zkusil napsat port CP/M 2.2 a podporu
pro FAT16/32 na SD/MMC kartach s procesorem eZ80F92... Proto si myslim,
ze by to melo fungovat presne podle pozadavku... Jen to beha pres
seriovou konzoli misto vlastniho VGA vystupu...

Hynek Sladky