Vyvojova deska pro ARM

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Čtvrtek Červen 19 14:43:03 CEST 2008

Tak snad abych vyhodil plan vyvojove desky a udelal "moderni osmibit" :D

Jen bych tam misto SD karty dal jeste malinkou seriovou flash pamet. Alespon
256kByte za 1 USD.
Preci jen pro delsi rizeni chovu kraliku jako v nejmenovane ceske veselohre
by to mohlo oxidovat :-)

Zdenek Novotny

----- Original Message -----
From: "Bitovod" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 19, 2008 2:31 PM
Subject: Re: Vyvojova deska pro ARM

Jeee, to by se mi taky libilo :) Spotreba zanedbatelna a pritom v podstate
slusny ridicí pocitac na nejake ptakoviny.

Ja to mam rozestavené ze stareho 486 notebooku (uz dva roky :), ale porad
jsem se nedkopal k tomu to dostavet. Na kisne zepredu bude puvodni LCD a par
tlacitek, jen ta klavesnice bude externi. Ale zadrhel mam v tom, ze to ma
celkem malo IO portu, v PCMCIA mam zarazenou sitovku, takze tamodtud to
nevezmu a na LPT je toho prce jen trochu malo, takze by to chtelo nejaky
expander.

Jen misto toho BASICu tam mam TurboPascal a misto SD mam CF kartu...

Ale kdyby se nasel dobrak, ktery by to vymyslel, odladil a vyrobil na jine
platforme, vuuuubec bych se nezlobil, nejakou stavebnici bych si urcite
poridil. Samozrejme - urcujici je cena, jako u vseho.

Pavel Kutina