Vyvojova deska pro ARM

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Čtvrtek Červen 19 13:54:18 CEST 2008

Tak kdybych to mel vzit postupne...
Ze si takovou desku nebudou stavet bastliri, kteri tomu stejnak nerozumi, je
preci jen dobre, ne? Pro ne take neni urcena. Bastlir si vezme PIC16F84 a je
spokojen :-)

Deska bude samozrejme profi, jinak se to snad ani neda. Navic kdyz si
vezmete, ze takova deska vyjde na nejakych 200Kc (+ samozrejme podklady) i s
potiskem, neni co resit.

S klasickou SDRAMkou jsem jich zapojili jiz radu a nikdy s tim nebyl u
techto procesoru problem. 50MHz, na kterych procesor jede jde bez problemu.
Problem byl prave s procesorem AT91SAM9260, kdy to jelo cca do 80MHz. Ale to
mohlo byt spis tahanim spoju mezi nozickami pameti (snad 4 mils na kazde
strane, musel bych se podivat) a tim ze polovina tech spoju vedla jeste dal
z CPLD. Nyni je na ceste nova deska, kde je tenhle procesor jiz v BGA a snad
by to melo jet. Nebo mate jine zkusenosti?

Jinak si myslim, ze ten SAM7SE je jiz dostatecne velky na takovou desticku a
na programovani. 9260 je uz pro vlastni programovani temer nepouzitelny. V
tom pripade uz je linux, nebo windows temer podminka a to neni ucelem desky.

Jak rikam, nebude to deska pro bastlire. Bude na to, abych na ni mohl
napriklad predvest dekodovani MP3, praci s dotykovym displejem a podobne.

Zdenek Novotny