Neskore dorucovanie mailov z konfery

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Červen 18 23:40:05 CEST 2008

Dakujem, pricina je teda jasna. Tymto sa vysvetluje aj to, ze pri odosielani cca kazdeho druheho mailu mi Yahoo da odpisat kontrolny zdeformovany obrazok (pouzivam web rozhranie). Robi mi to len pri mailoch do tejto konfery.
Nejako to prehanaju... Medzi zlozkami mam aj automaticky vytvorenu zlozku s nazvom Spam, kde mi Yahoo sam triedi podozrive spravy. Vacsinou sa triafa dobre a este sa nestalo, ze by tam skoncil mail z konfery.
No nic, budem im musiet napisat, aj ked si nerobim iluzie, ze prave moj problem budu riesit :-(

Este raz vdaka,
miro