Neskore dorucovanie mailov z konfery

Vít Olmr olmr@hwg.cz
Středa Červen 18 14:57:29 CEST 2008

Konkretne ve Vasem pripade v logu vidim :

316223001708     2682 Wed Jun 18 11:05:23  hw-list-bounces@list.hw.cz
(host b.mx.mail.yahoo.com[66.196.97.250] refused to talk to me: 421 Message from (80.250.3.70) temporarily deferred - 4.16.50. Please refer to http://help.yahoo.com/help/us/mail/defer/defer-06.html)

Takze chyba je na strane Yahoo, ktery povazuje maily z konference za spam. Hadam, ze nekdo aktualizoval mail server a ne zcela se povedla konfigurace.

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
U Pily 103/3, Tel.241 402 940 Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Sinko
Sent: Tuesday, June 17, 2008 12:31 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Neskore dorucovanie mailov z konfery

Dobry den,

posledne 2-3 dni pozorujem, ze mi niektore maily z konfery meskaju aj pol dna - citam odpovede na maily, ktore som este nedostal a ktore dojdu neskoro po tom. Pozeral som aj do archivu, tam su maily okamzite. Napr. stale mi nedorazil tento mail http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2008-June/118326.html a asi polovica mailov za nim. Niektore ale dosli okamzite. Mate podobne problemy?

Podla hlaviciek je zdrzanie tu:
from 80.250.3.70 (EHLO alik.hw.cz) (80.250.3.70) by mta455.mail.mud.yahoo.com with SMTP;

Neviem teda, ci je problem na odosielacej, alebo prijimacej strane. Par mailov som si skusil odinakial poslat na tuto svoju adresu a dosli rychlo..

miro