fotovoltaika, zarobenie na flame

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Červen 17 13:59:48 CEST 2008

No prave, v MW. Proto o tom pisu. Kdyz takhle nesmyslne pouzivaji
jednotky reporteri (reporterky) nebo prispevatele do diskusi na iDnes,
tak to jeste jde. Ale kdy to rekne odbornik - clovek, ktery je za tu akci
zodpovedny, tak to uz je sila.

Jinak docela pekna jednotka je MWr (megawattrok), pripadne kWr atd.
Je to velmi hezky uz na prvni pohled vypovidajici, kdyz rocni produkci
uvedete v MWr. Z tech kWh si to jiste kazdy spocte sam (ma-li zajem),
ale kdy se uvede napr. u zarizeni s instalovanym vykonem treba 50 MW
rocni produkce 5 MWr, tak je hned pekne videt kapacitni faktor tohoto zarizeni.

rollfree