[OT] CO rikate na EAV - treba zvitezimvprobihajicisoutezionejvetsi flame :-)

zu1234 zu1234@seznam.cz
Úterý Červen 17 10:34:22 CEST 2008

Chlapi, docela se bavím.

Spousta lidí tady sežrala nejen všechnu současnou vědu
ale i všechny vědecké objevy nadcházejících několika staletí
a prostě VÍ že je to nade vší pochybnosti podvod.

Proč? Proto že to řekl Sysifos. A to je svaté.

Jak dlouho platilo že země je placatá a slunce běhá kolem ní.
Jo já jsem zapomněl že to tehdy byli hlupci na rozdíl od nás.

A že to někdy funguje a pomáhá? To je jen zákeřné placebo.
:-))))

Jen se modlete aby vám, až budete nemocní, bylo něco v čem může váš
doktor machrovat.

Mě stačí že mi funguje proutkaření a nemusím tomu rozumět.

ZU