OT: Opet DPH pri dovozu z USA.

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Červen 17 09:43:51 CEST 2008

Několik lidí tady psalo, že pokud se jedná o zboží pro osobní potřebu
poslaný přes US Post, neplatí se DPH z poštovnýho, což je často nemalá
částka. Ale nikde jsem nestudoval, jestli to má nějakou podporu v zákonech.
Já mám taky opačnou zkušenost, teď mně došel balík, který šel přes US Post,
byla tam uvedená i cena dopravnýho (cca 80USD) a taky jsem z toho platil
DPH.