bitfield v avr-gcc
Jindrich Kubec
kubecj@asw.cz
Úterý Červen 17 01:13:24 CEST 2008
At 01:12 17.6.2008, Jan Waclawek wrote:
> >Srovnejte s poctem prvku pole p. Sinka (jehoz reseni je samozrejme taky
> >spravne, jen jinak). Je samozrejme mozne, ze jsem nejakou dodatecnou
> >funkcionalitu prehledl - tohle umi jen zakladni navigaci a nejaky bit
> >toggle. A samozrejme vyzaduje nejaky stack historie.
>
>Hmmmm... Ale ten generator si musite pisat ad-hoc, ci sa mylim?
No jasne, clovek si musi spocitat, co mu to prinese. Ale jakmile se v
nejakem kodu objevi neco jako "kdyz zmenis neco v A, musis to zmenit i v
B", tak jdu okamzite cestou generatoru, protoze znam svoje limity a vim, ze
driv nebo pozdeji bych udelal 'synchronizacni' chybu.
Nebo treba nejaky zrychlovaci tabulky - entropie, to sou samy logaritmy,
takze se to perlem predpocte do pole (integeroveho), ale ten generator se
tam nechal primo v makefile, aby bylo zjevne, jak se k te tabulce prislo a
pripadne se daly upravit treba limity vstupnich velikosti.
>Nieco by slo predzut... No, mozno co sa tyka mnozstva roboty tak v tom
>rozdiel nebude...
Tady investujete 'vic' na zacatku, ale pak uz je to jen tupe pridavani do
definicnich souboru generatoru. A tupe pridavani je dobre, malokdy se u
toho clovek ma sanci splest ;)
> ale na prvy pohlad to znie to dost rozsafne... Co presne programujete,
> aj nejake male jednocipy?
Naposled jsem pro maly procesor psal pred lety (6502), ted vse jen pro
win/x86 v cpp, ale protoze mame velke datove struktury a cilem je co
nejvyssi rychlost, tak se hodi uspora kazde zbytecnosti. (jedna ta staticka
tabulka ma dneska ~800 000 polozek, takze to se celkem pocita kazdej
usporenej byte).
Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.
Další informace o konferenci Hw-list