bitfield v avr-gcc

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červen 17 00:34:32 CEST 2008

----- Original Message ---------------
>Tabulkam davam prednost jen tehdy, kdyz nelze udelat jednoduche makro.
>Rozhodne davam prednost staticke generaci pri compile time nez vyrabeni a
>doplnovani struktur v runtime (pokud se mu lze vyhnout).

Mno, ja som myslel konstantne tabulky. Ako ten priklad toho menu co sme dnes spominali: v menu sa vo viacerych bodoch manipuluje s premennou (napr.: vytiahni z pamate byte, zobraz, pri stlaceni tlacitka +/- inkrement/dekrement a zobraz, pri stlaceni tlacitka ENTER uloz naspat do pamate); potom pre vsetky premenne mozeme vygenerovat takuto funkciu plus mozeme vygenerovat nejaky system ako sa chodi z funkcie do funkcie; alebo si napiseme jednu funkciu ktorej sa odovzda pointer na premennu, a vsetky pointre si ulozime do (konstantnej) tabulky, a menu len chodi po tabulke, vytahuje z nej pointre a vola stale tu istu manipulacno-zobrazovaciu funkciu. U menu je to hovadina, lebo na rychlosti nezalezi; ale inde je takyto pristup typicky pomalsi ale setri pamat; no a to je ten moj bias.

>'Programovana'
>generace kodu umozni lepe strukturovat tabulky a pevneji je provazat, coz
>by pri rucnim psani bylo bud plne chyb nebo prinejmensim otravne.

Mno, lenze pri urcitom pomere tabuliek a k nim potrebneho unikatneho programu to zacne po case byt tiez otravne... ;-)
Ak su prostriedky konkretneho jazyka dostatocne na to co chcem povedat, tak som spokojny, a dorobim si len to co sa mi zda ako akutne nutne.

Ale kazdy to ma rad inak, a to je snad len dobre.

>'hore kokotom' je tenhle @#$! zpusob psani mailu, kde odpoved je driv nez
>otazka, topposting.

Aha. Dakujem.

wek