bitfield v avr-gcc

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Červen 17 00:13:00 CEST 2008

Tabulkam davam prednost jen tehdy, kdyz nelze udelat jednoduche makro.
Rozhodne davam prednost staticke generaci pri compile time nez vyrabeni a
doplnovani struktur v runtime (pokud se mu lze vyhnout). 'Programovana'
generace kodu umozni lepe strukturovat tabulky a pevneji je provazat, coz
by pri rucnim psani bylo bud plne chyb nebo prinejmensim otravne.

'hore kokotom' je tenhle @#$! zpusob psani mailu, kde odpoved je driv nez
otazka, topposting.

A: Because it reverses the logical flow of conversation.
Q: Why is top-posting so annoying?
Ale je to dlouhodoby religiozni spor, takze nema smysl ho moc resit (a jen
si obcas tak podrejpnout)