bitfield v avr-gcc

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Červen 16 21:08:14 CEST 2008

>Tu sa da zaobist bez bitovych poli. Pristup napolozky "beznych" struktur je v C bezproblemovy bez ohladu na zarovnanie v strukturach.
>pointer = &struct.item

Tak teraz si protirecis Ty: ako sa chces na pristup k bitovym parametrom zaobist BEZ bitovych poli, ked pristup cez operator & funguje len u "BEZNYCH" struktur?

>Inac nieco take, co si chces spravit, uz pre AVR, v GCC spravene mam :-) Nie je to este celkom dotiahnute, ale v principe mi to chodi. Ak mas zaujem.. Pozor - predstavy o efektivnosti sa mozu odlisovat :-))

Ja si nechcem spravit, ja chcem jest, takze to uz samozrejme mam chodive, efektivnost som blizsie neskumal (ako vravim, mam zaujem o jedlo a ine pozitky); momentalne mi vadi viac to, ze ked sa seknem v poradi bitov, trebars pridam nieco na zaciatok, tak to bez varovania bude nanic (ano da sa to riesit niekde inde - samozrejme aj v nywebe, ale musel by som si nieco dopisat).

wek