Xilinx vs. Altera

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Červen 15 23:49:19 CEST 2008

toto je vzdy pomerne citlivy subjekt, pac papier datasheetu znesie
hocico, ale je napriklad chronicky zname ze u Virtex 4 tie seriove linky
nikdy nefungovali s inzerovanymi parametrami. U V5 to uz zevraj
spravili. To iste ale v modrom sa da najst aj na Alteru. Nechcem tym
povedat ze X je zly a A je dobra. Osobne tiez pouzivam vyhradne X a som
spokojny. Musite sa ale vzdy rozhodnut na zaklade toho co od toho
skutocne chcete. Vyberat ci cip podla toho ci da podla reklamy 6.5 alebo
8.5 gbps po seriovej linke ked ju aj tak nepouzivam je imho blbost.
Je to vzdy nekonecny pribeh typu windows/linux, intel/amd, pic/atmel,
den/noc, cierna/biela, chlap/zena.
Kazde ma svoje vyhody a nevyhody a pokial cloveka netlacia naozaj krajne
poziadavky tak si vybere len podla subjektivnych pocitov.
b.