**-SPAM-** Xilinx vs. Altera

Jan Svab jschvab@seznam.cz
Neděle Červen 15 22:26:58 CEST 2008

Zdravim konferenci,
postestilo se mi ve stredu podivat se do Xilinxu na workshop kde jsem si
hral s novym MicroBlazem (ma MMU a tudiz na nem bezi "normalni" linux) a
Virtexama 5 FXT (obsahuje hard PowerPC 440 a ruzne dalsi vychytavky...).
V praci pracuju na Alterach a musim rict, ze i z hlediska vyvojoveho
prostredi na me Platform Studio udelalo lepsi dojem nez slepenec JAVY,
cygwinu a TCL skriptu jmenem SOPC builder - navic na spusteni programu v
NIOSu je treba jeste mit zapnuty i Quartus a SDK. Muj soucasny
zamestnavatel neni prvni firma ktera se rozhodla pro Alteru, tak jestli
je tu nejaky obhajce teto znacky tak bych rad vyslechl jeho nazor...
Krom toho ze nedavno uvedli 40nm technologii a "umi" 8.5Gbps misto
Xilinxackyxh 6.5 jsem zatim zadne jine pro nenasel.

S pozdravem,
Jan Šváb