OT: Asi na Sasu - co znamena bile svetlo na zel.prejezdu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červen 13 20:37:33 CEST 2008

No, nechcem sa hadat, lebo znova som si nie isty, ale mam pocit, ze u priecestia chraneneho zavorami nemusi byt kriz, staci dopravna znacka (ten trojuholnicek s tym latkovym plotom, co ma byt akoze zavora), plus tie priblizovacie znacky, ktore tiez nie su za urcitych okolnosti vsetky povinne (napr. ak je v blizkosti druhe priecestie alebo krizovatka).

Mno nic, nam tu prave novelizuju zakon o cestnej premavky, najvyssi cas si ho poriadne poprezerat... ;-)

Dakujem za trpezlive vysvetlovanie!

wek