[OT] A vedeli by ste to lepsie? Was: Skolstvi

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Červen 13 17:53:53 CEST 2008

jou, cvicenia s Mikom boli asi najlepsie cvika ake som kedy mal. Vtedy
sa impulzne obvody a digitalne obvody prednasali a cvicili napoli medzi
radioelektronikou a mikroelektronikou. Mika mi prednasal impulzne
obvody, cvicilo sa to niekde na radio. Prednasky vyborne, chodieval som
tam rad. Digitalnu techniku prednasal nemenovany pan z radio a to bola
katastrofa. vela ludi tam nakoniec ani nechodilo :-) Zato ma cvicil
Mika. Cvicenia vyborne pripravene, odprezentovane velmi zaujimavou
formou, merany obvod sme si museli najprv spocitat a navrhnut, potom ho
zlepit (toto bola jedina prilezitost kedy som sa na FEI stretol s
pajkovackou) a nasledne zmerat. Tie iste cvicenia na radio boli katastrofa.
Zmerane vysledky sa potom odovzdavali v protokoloch, a vyslovne nas
upozornil ze zaver do toho protokolu mame pisat len ked mame co povedat.
Ze zaver typu "svoje teoreticke vedomosti sme si overili v praxi"
nechce. A ludia tam tie zavery naozaj pisali, to som tiez u inych
cviceni nevidel.
Kiez by bolo viacej takychto pedagogov...
b.